Wyjeżdżasz? Warto wiedzieć

Utworzono .

1. Dlaczego warto wykupić ubezpieczenie turystyczne WARTY przed wyjazdem ?
Przedstawiamy autentyczne przykłady kosztów leczenia zagranicą. Tym razem odwiedzimy Chorwację, Niemcy i Stany Zjednoczone. Przypominajcie klientom, że naprawdę warto jest mieć polisę WARTA TRAVEL Plus.
Zachorowanie 1,5-latka w Chorwacji.
Dolegliwości: gorączka, dziecko jest marudne. Matka Ubezpieczonego dzwoni do COK. Tu zgłoszenie zostaje zarejestrowane i organizowana jest bezgotówkowa pomoc medyczna. Po 2 godzinach od przyjęcia zgłoszenia pediatra odwiedza chore dziecko. Podczas wizyty lekarskiej stwierdzono anginę i zapalenie ucha, oraz zaaplikowano leczenie.
Świadczenie: wizyta domowa
Koszt: 145 EUR tj. około 600 zł.
Koszt polisy WARTY za 7 dniowy wyjazd dla 2 rodziców + dziecko (forma rodzinna) to 45 zł. w najtańszym pakiecie STANDARD
Wypadek przy pracy 39-latka w Niemczech.
Upadek z drabiny i doznanie urazu nogi. Po przeprowadzonej diagnostyce w szpitalu stwierdzono wieloodłamkowe złamanie pięty, wymagające zabiegu operacyjnego. (Polisa z rozszerzeniem o ryzyko wykonywania pracy)
Świadczenie:14 dniowa hospitalizacja
Koszt: 6704,61 EUR tj. około 27 690 zł.
Koszt polisy WARTY za 30 dniowy wyjazd dla 1 osoby z ryzykiem wykonywania pracy to 278 zł. w optymalnym pakiecie KOMFORT
Zawał serca 63-latka w USA.
Zgłoszenia do COK dokonał syn Ubezpieczonego z Polski. COK kontaktuje się ze szpitalem w USA, który potwierdza, iż Ubezpieczony został hospitalizowany na Oddziale Intensywnej Terapii z powodu rozległego zawału po zatrzymaniu krążenia.
Syn Ubezpieczonego uzgadnia z COK organizację odwiedzin żony Ubezpieczonego w ramach usługi odwiedzin osoby wskazanej z zakresu Assistance SUPER. Po 10 dniowej hospitalizacji Ubezpieczony zostaje wypisany ze szpitala z zaleceniem dalszej opieki kardiologicznej.
Koszty hospitalizacji wyniosły 77.904,43 USD i przekroczyły sumę ubezpieczenia kosztów leczenia (80 000 PLN). Koszty leczenia zostały zagwarantowane przez COK do wysokości sumy ubezpieczenia. Dodatkowo zgodnie z zaleceniami lekarskimi został zorganizowany powrót Ubezpieczonego lotem rejsowym w asyście żony. (Polisa z rozszerzeniem o ryzyko następstw chorób przewlekłych oraz Assistance SUPER)
Świadczenia: hospitalizacja, odwiedziny osoby bliskiej (Assistance SUPER), transport do Polski.
Koszty: hospitalizacja 80.000 PLN (do limitu sumy ubezpieczenia), 5.256,21 PLN - odwiedziny żony oraz transport małżonków do Polski.
Koszt polisy WARTY za 14 dniowy wyjazd dla 1 osoby z rozszerzeniem o następstwa chorób przewlekłych to 367 zł. w najszerszym pakiecie PREMIUM

zgłaszanie szkód - burze

Utworzono .

Szanowni Klienci,
W najbliższych dniach spodziewamy się kolejnych burz i nawałnic i co za tym idzie wielu nowych szkód  majątkowych. Chcemy pomóc i przygotować naszych Klientów na tę sytuację, przypominając, co powinniście  zrobić w razie szkody.
Prosimy  Państwa o aktywną współpracę  i przekazanie poniższych informacji Ubezpieczycielowi:
1. W razie szkody zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz współlokatorów.
2. Zapobiegaj powiększaniu się rozmiaru szkody (np. osusz rzeczy, zasłoń lub zabezpiecz uszkodzony dach,  itp.).
3. Nie czekaj z zabezpieczeniem mienia na przyjazd rzeczoznawcy.
4. Zanim jednak zaczniesz zabezpieczać mienie, wykonaj zdjęcia uszkodzonych elementów (np. telefonem).
5. Przygotuj się do zgłoszenia szkody - zmierz zalaną powierzchnię ścian, zrób spis uszkodzonych rzeczy lub elementów, oszacuj ich wartość.
6. Zgłoś szkodę dzwoniąc na numer Infolinii Towarzystwa Ubezpieczeniowego lub wypełnij druk zgłoszenia szkody  i wyślij go  mailem na  adres mailowy Ubezpieczyciela podając:
a/ nr polisy,
b/ imię, nazwisko i telefon Poszkodowanego,
c/ datę  i miejsce  powstania szkody,
d/ przyczynę szkody,
e/ zakres szkody (zdjęcia i  spis  uszkodzonych elementów),
f/ szacunkową wartość szkody,
g/ adres do  przeprowadzenia  oględzin (dane adresowe i osoba do kontaktu).
7. Jeśli  infolinia będzie zajęta zostaw wiadomość ze swoim nazwiskiem i nr telefonu. Oddzwonią w możliwe najkrótszym czasie.
Jeśli poproszą Państwo o pomoc w zgłoszeniu szkody, to przypominamy, że  w Waszym imieniu przekażemy uzyskane  dane  do T.U.

Nowa jakość likwidacji szkód z Compensa . Komfortowa obsługa i oszczędność czasu naszych Klientów.

Utworzono .

Compensa, jako odpowiedzialny ubezpieczyciel, dokłada wszelkich starań, aby sprostać wymaganiom swoich Klientów.
Jak to działa?
Jeżeli Twój pojazd uległ uszkodzeniu lub zniszczeniu, zostanie poddany oględzinom przez naszego rzeczoznawcę:
oględziny w dogodnym miejscu i terminie
Podczas oględzin, nasz specjalista dokona wyceny wartości uszkodzeń i zaproponuje kwotę odszkodowania, pozwalającą na naprawę pojazdu
wycena podczas jednego spotkania
Jeżeli Klient zaakceptuje wycenę, wypłata odszkodowania nastąpi już w ciągu kilku dni od momentu zgłoszenia szkody.
wypłata w ciągu kilku dni od dnia zgłoszenia szkody
W jaki sposób zgłosić szkodę?
Jesteśmy do dyspozycji codziennie przez całą dobę:
Infolinię pod numerem 801 120 000 (telefony stacjonarne) lub +48 22 501 61 00 (telefony komórkowe).

Allianz Polska: Nowa odsłona oferty komunikacyjnej

Utworzono .

Allianz Polska odświeżył ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 15 czerwca nowa propozycja „komunikacji” będzie promowana w dedykowanej kampanii reklamowej.
Ostatnie lata upływały pod znakiem ostrej walki konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na którym i my jesteśmy obecni. Jako Allianz mamy rozpoznawalną markę kojarzoną z wysoką jakością obsługi. Wprowadzając zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych, chcieliśmy z jednej strony zaoferować kierowcom atrakcyjne cenowo polisy dopasowane do ich profilu, a z drugiej dać naszym agentom narzędzie, dzięki którym będą mogli sprawnie i szybko oferować klientom ubezpieczenie pojazdu – mówi Magdalena Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska odpowiedzialna za pion ubezpieczeń indywidualnych i korporacyjnych.
Wprowadzony w ostatnich tygodniach nowy system informatyczny umożliwił szybsze zmiany stawek oraz dopasowanie ich do profilu kierowcy. Na atrakcyjną propozycję mogą liczyć klienci o bezszkodowym przebiegu ubezpieczenia. Prowadzący, którzy w ciągu ostatnich 4 lat nie odnotowali stłuczki, będą mogli otrzymać nawet 70% zniżki na polisę. Nowy system pozwala również agentom i partnerom zewnętrznym na sprawne przeprowadzanie kalkulacji i proponowanie konkurencyjnych cen.
Istotnym elementem wspierającym sprzedaż jest szybki kalkulator, z pomocą którego klienci – podając zaledwie 3 podstawowe dane: datę produkcji pojazdu, jego numer rejestracyjny oraz datę urodzin właściciela – mogą wyliczyć indywidualną składkę.
Dzięki temu w ciągu ok. 10 sekund każdy będzie mógł otrzymać informację o indywidualnej ofercie ubezpieczenia. Jest to możliwe m.in. dzięki bezpośredniemu połączeniu z bazami danych – system automatycznie wylicza składkę z uwzględnieniem faktycznie przysługujących klientowi zniżek.
Nowe rozwiązania wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa, która startuje 15 czerwca pod hasłem: „1 rzecz, która jest ważna: mieć pewność”. Akcja promocyjna jest adresowana do kierowców, którzy cenią sobie wysoką jakość likwidacji szkód i niezawodność pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach drogowych. Ponieważ dla wielu kierowców decydująca jest również cena ubezpieczenia, dlatego w spocie reklamowym podkreślono możliwość uzyskania aż 70% zniżki.
Podstawą kampanii będzie reklama telewizyjna emitowana w najważniejszych kanałach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. W ciągu 7 tygodni, od 15 czerwca do końca lipca, spoty reklamowe zostaną wyemitowane ok. 12 tys. razy.
Całość będzie też wspierać kampania w internecie oraz w mediach społecznościowych, np. na Facebooku. Nowy wygląd zyskają też strony internetowe Allianz dedykowane ubezpieczeniom komunikacyjnym w serwisach allianz.pl i m.allianz.pl.

Ochrona ciągników rolniczych od InterRisk

Utworzono .

InterRisk przygotował specjalną ofertę dla posiadaczy ciągników i maszyn rolniczych. Towarzystwo poszerzyło swój portfel o program ubezpieczeniowy Agro Casco.
- W społeczeństwie panuje pogląd, że rolnik to człowiek pracujący na polu od świtu do zmierzchu. Natomiast dzisiejsze gospodarstwa rolne są o wiele bardziej zmechanizowane, niż może się to wydawać, a rolnik to najczęściej biznesmen, który z ziemi potrafi czerpać wymierne dochody. Dlatego nasza oferta ma dwa warianty: Super i Standard, umożliwiające ubezpieczającemu wybór zakresu ochrony, której potrzebuje i spełniającej jego oczekiwania – powiedziała Elżbieta Walczak z Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w InterRisk.
Nowy program InterRisk to ubezpieczenie zapewniające kompleksową ochronę w zakresie AC, OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków i ochrony prawnej dla ciągników rolniczych i maszyn np. kombajnów, przyczep, naczep, opryskiwaczy. Produkt jest adresowany do rolników indywidualnych, firm prowadzących produkcję rolną oraz dealerów maszyn rolniczych.
Program jest dostępy w dwóch opcjach. Wariant Super został opracowany w formule all risks. Opcja ta gwarantuje też naprawy maszyny częściami oryginalnymi ASO nawet do 7. roku eksploatacji.
Z kolei wariant Standard zapewnia ochronę przed zniszczeniem, uszkodzeniem oraz kradzieżą maszyn. Ta opcja oparta jest o ryzyka nazwane w zakresie odpowiedzialności za zdarzenia losowe. Za ubezpieczenie maszyny rolniczej o wartości 200 tys. zł. na okres 12 miesięcy, obejmujące cały pakiet ubezpieczenia OC/AC/NNW i ochrony prawnej, klient zapłaci od 1,2 tys. zł w wariancie Super lub 1 tys. zł w wersji Standard.
Dzięki ubezpieczeniu ochrony prawnej klient uzyska pomoc prawną, w przypadku, gdyby musiał dochodzić swoich praw przed sądem, np. po wypadku z udziałem maszyny rolniczej.
InterRisk zapewnia także pomoc adwokata lub radcy prawnego. Natomiast ubezpieczenie NNW chroni przed następstwami wypadków, które dotyczą kierowców i pasażerów maszyn rolniczych.
Program, będący uzupełnieniem oferty ubezpieczeń rolnych, jest już dostępny w naszej sprzedaży.
ZAPRASZAMY!

Nasi Partnerzy

  • 4
  • 5
  • 6
  • 7